Kim Kardashian ako ju nepoznáte: Takto z reality hviezdičky vyrástla podnikateľka, ktorú berú vážne aj na Wall Street
Kim Kardashian už dávno nie je len hviezdičkou reality show. Z mediálnej ikony sa vypracovala na úspešnú podnikateľku, ktorej meno dnes znie aj v kruhoch, kde vládne biznis a veľké peniaze. Ako sa jej podarilo preraziť zo sveta bulváru až na Wall Street?
Kim Kardashian ako ju nepoznáte
Ikona novej éry podnikania
Ešte pred pár rokmi sa jej meno spájalo s reality show, luxusnými večierkami a nekonečnými bulvárnymi titulkami. Dnes je však Kim Kardashian symbolom úspešného biznisu, teda ženou, ktorá premenila svoje meno na značku s hodnotou miliárd a ktorej projekty berú vážne aj finančné kruhy na Wall Street.
Mohlo by vás zaujímať: Ukrývané tajomstvo vzťahu Camilly a Charlesa: Takto sa rokmi vyvíjal a prehlboval ich románik
Sláva a popularita známej krásky odštartovala vďaka rodinnej reality show Keeping Up with the Kardashians. Kim však toto účinkovanie dokázala premeniť na odrazový mostík k oveľa väčším veciam a už v roku 2021 sa dostala na zoznam miliardárov magazínu Forbes.
Značka Skims, ktorú spustila v roku 2019, začínala ako shapewear, teda praktická, no sexy spodná bielizeň tvarujúca postavu. Kim však vedela, že ak má uspieť, musí byť inkluzívna. Rozhodla sa preto ponúkať veľkosti od XXS po 5XL a odtiene pre rôzne typy pleti.
Táto filozofia zo Skims urobila hit a v roku 2023 bola značka ohodnotená na 4 miliardy dolárov. A to už je jazyk, ktorému rozumejú aj investori na Wall Street.
No nezastavila sa len pri tomto. Pod jej rukami vzniklo aj SKKN by Kim, luxusná kozmetická línia, parfumy a neskôr aj investičná firma SKKY Partners, cez ktorú vstupuje do ďalších projektov. Tým ukazuje, že jej biznis nie je len o móde či kozmetike, ale o budovaní silného, diverzifikovaného impéria.
Prečo ju berú vážne aj na Wall Street
- Čísla nepustia: Skims má miliardové ohodnotenie a prudko rastúce tržby.
- Diverzifikácia: Kozmetika, móda, investície, Kim už nie je jednostranne fokusovaná celebrita.
- Marketingový génius: S vyše 355 miliónmi followerov na Instagrame má priamy dosah na spotrebiteľov, čo je pre investorov hotový poklad.
Kim Kardashian tak dnes zosobňuje nový typ podnikateľky - takú, ktorá spája osobnú značku, popkultúrny dosah a tvrdý biznis. A hoci ju médiá ešte stále radi vnímajú s leskom červeného koberca, investori v nej vidia ženu, ktorá vie, ako premeniť pozornosť na kapitál.
Čítajte tiež: Princezná Diana si volila oblečenie tak, aby vytáčala Camillu: Vraj z času na čas tento trik