Chuť, ktorá nemá konkurenciu
Diva’s Energy Drink for Women je na slovenskom trhu od júna tohto roku. Sýtený energetický nápoj určený ženám na Slovensku nemá konkurenciu. Zakladateľ značky vsadil na odlišnosť, šiel vlastnou cestou a preto nápoj nemá nič spoločné s konkurenčnými energy drinkami.
napoje,chut,drink,energia,vynimocnost,znacka,diva,
„Najväčšou výzvou bola pre nás chuť,” prezradil Peter Tarnóczy. Nápoj dávali vyskúšať ženám od 18 do 40 rokov, ktoré priamo hodnotili jeho chuť a vôňu. Konečné dielo je chuť, ktorá sa mení počas pitia drinku. Na začiatku výrazná aróma, ktorá jednoznačne evokuje vôňu čerstvých malín, neskôr sa mení na jemnú višňu a končí nevtieravo kyslou chuťou, ktorú vytvára výťažok z rastliny Kacip Fatimah.
„Podarilo sa nám vytvoriť chuť, ktorá sa nepodobá na žiadny energetický nápoj tu v Európe a dovolím si povedať, že ani na svete,” dodala Zuzana Bendisová, marketingová manažérka Diva’s drink, s.r.o. Chceli sme byť od začiatku odlišný. To są nám podarilo na 100 percent. Chuť, vôňa a design plechovky - to všetko je určené ženám.
Brand a celá komunikácia značky je zameraná na „divy”, ktoré sú silné ženy, vedia čo od života chcú a idú si za tým. Diva’s Drink si je možné kúpiť v obchodných sieťach Metro a Hypernova, tak isto ako na vybraných čerpacích staniciach Slovnaft a Agip.