Presunúť na hlavný obsah

Ich vzťahu najskôr nedávali šance: Ženích z Ruže pre nevestu svoj výber partnerky neľutuje, takto im to mimo kamier pristane

Slovenské celebrity

Ženích z Ruže pre nevestu Rasťo Zvara, ktorý sa rozhodol vo finále dať ružu Karolíne, svoje rozhodnutie neľutuje a ich vzťah každým dňom prekvitá. Po mesiacoch už ho nemusia tajiť.

Populárnu reality show Ruža pre nevestu tento rok sledovalo množstvo ľudí, a to vďaka naozaj sympatickému a charizmatickému ženíchovi Rasťovi. Ten mal neľahkú úlohu, vybrať si nevestu spomedzi zástupu dievčat, navzájom diametrálne odlišných. Do finále sa napokon prebojovala Anička, ktorej mnohí dávali šance už od začiatku show, a Karolína, ktorá vstúpila do rozbehnutého vlaku a prišla do show neskôr.

Čítajte tiež: Spojila ich náhoda, no dnes patria medzi najkrajšie páry šoubiznisu: Adam a Jasmin do seba zapadajú ako puzzle

Ona bola pre divákov chladná a nečitateľná, on nerozhodný

Pozornému divákovi neuniklo, že počas prvého stretnutia Rasťa s Karolínou, zostal Rasťo doslova hypnotizovaný a očarený jej krásou. Už vtedy bolo cítiť záblesk iskry. Avšak len z jeho strany. Mnohí diváci sa domnievali, že Karolína je chladná a nemá k nemu žiadne city a to dokonca ani po tom, čo jej Rasťo dal najavo svoj záujem. Sám ženích viackrát v show priznal, že ju nevie prečítať a nevie, či aj z jej strany je záujem o čosi viac. Krásna Misska síce tvrdila, že áno, no stále sa vynárali špekulácie ohľadom toho, či si neprišla len liečiť zlomené srdce po predošlom vzťahu, ktorý trval sedem rokov. 

Ich láska pokračuje aj mimo kamier a každým dňom silnie

Veľkolepé finále prinieslo veľa otáznikov a ten najväčší bol, či je dvojica aj po skončení show spolu a ich vzťah pokračuje. Keď vyšlo najavo, že áno, dvojica si získala priazeň divákov a ich sympatie. Karolína pôsobí oveľa otvorenejšie a autentickejšie. Vidno, že z nej opadol tlak, ktorý v show zrejme vnútorne pociťovala. 

Neprehliadnite: Sú mladí a napriek tomu oslavujú už 22. výročie: Jeden z najstabilnejších slovenských párov je ako reklama na šťastie