Presunúť na hlavný obsah

MOSCHINO [tv] H&M spája všetkých ľudí po celom svete: Jeremy Scott prezradil, ako vzniká dizajnérska kolekcia

Móda

Najpozitívnejší módny dizajnér tejto planéty Jeremy Scott prichádza so svojou hravou kolekciou MOSCHINO [tv] H&M plnou zábavy a smiechu. Nenechajte si ujsť rozhovor, ktorý sme s ním urobili tesne pred uvedením kolekcie do predaja.

Jeremy Scott je veľmi otvorený a liberálny človek, to odráža aj výnimočná kolekcia  MOSCHINO [tv] H&M. Od nej nás delia už len posledná dva dni a fanúšikovia po celom svete sa na deň „D“ nevedia dočkať.

Ako to vyzeralo na začiatku? Módny reťazec odhalil dizajnérsku spoluprácu so značkou MOSCHINO: Nadšenie a očakávania sú obrovské

MOSCHINO [tv] H&M je venovaná všetkým

„Sme veľmi nadšení, že spolupracujeme s MOSCHINOM ako ďalším hosťujúcim dizajnérom H&M. Už dlhšie sme mali túto značku v centre pozornosti a teraz bol ten správny čas. Radi prinášame našim zákazníkom vždy niečo úplne iné. Po kráse Erdem potrebujeme odvahu, zábavu a tiež glamour. Jeremy je úžasný módny dizajnér a sme radi, že všetko to dáva do svojich kolekcií a sme veľmi radi, že s ním spolupracujeme,“ kreatívna riaditeľka H&M Ann-Sofie Johansson.

Ako ďalej prezradila, pracovať s Jeremym je snom. Je s ním zábava a všetko ide veľmi hladko, na druhej strane, je to veľký profesionál. Má prirodzený inštinkt pre to, čo je pre MOSCHINO správne a tiež pre to, ako to prepojiť s fanúšikmi po celom svete. Je veľmi priamy a zrozumiteľný vo svojej práci. Neexistuje u neho nerozhodnosť a keď vie, že je to dobrý nápad, snaží sa to urobiť čo najlepšie, ako vie.

Ako sa spolupracovalo s Jeremym Scottom?

H&M Ann-Sofie Johansson sa zo spolupráce veľmi teší a je plná očakávania, čo prinesú nasledovné dni pred spustením tejto dizajnérskej kolekcie s pozitívnym nábojom: Každý deň, ktorý sme s ním strávili bol plný smiechu. Zažili sme veľa zábavných momentov, najmä keď sme fotili lookbook. Stačí, keď sa pozriete na výsledok kampane a budete ihneď cítiť tú náladu, smiech a zábavu, ktorá bola všade naokolo.

Inšpirujte sa výberom z limitovanej dizajnérskej kolekcie MOSCHINO [tv] H&M, ktorú si pre vás pripravil priateľský Jeremy Scott

Kolekcia bude dostupná 8. novembra 2018 v H&M Eurovea alebo online na www.hm.com.

Prečo si sa rozhodol spolupracovať ako kreatívny riaditeľ MOSCHINO s H&M?

Som veľmi nadšený, že MOSCHINO spolupracuje s H&M. Som ľudový dizajnér a milujem myšlienku, že viac mojich fanúšikov môže nosiť moje oblečenie a to, čo vytvorím. Na tejto spolupráci je úžasné, ako ju dokážu pretransformovať do cenovej kategórie H&M. Odevy sú tak dostupné pre veľa ľudí na celom svete. To ma skutočne robí šťastným.

Povedz mi niečo o tvojich cieľoch, o myšlienkovom procese, ktorý stojí za touto víziou?

Pre mňa je MOSCHINO [tv] H&M viac ako spolupráca. Chcel som, aby to bola MOSCHINO kapsulová kolekcia. Kolekcia, ktorú môžete nosiť aj ďalšiu sezónu a je to moment, ktorý znamená pre ľudí demokraciu a je cenovo dostupný. Keď som navrhol kolekciu MOSCHINO [tv] H&M, myslel som na ulicu, ulicu a ulicu. Chcel som zaujať urbanistický postoj, mix drahého a lacnejšieho, mix „bling bling“ vecí s pop kultúrou, taliansky glamour a všetko s poriadnou dávkou zmyslu pre humor. Chcel som, aby som to bol 100% ja, 100% MOSCHINO.

Limitovaná kolekcia MOSCHINO [tv] H&M je plná bláznivých prvkov. Ako vyzerá tvoj pracovný deň?

To je zaujímavá otázka, pretože väčšinou vždy viem, ako sa bude kolekcia vyvíjať a čo bude nasledovať. Prichádza to okamžite a presne viem, ako to bude ďalej prebiehať. Takto to bolo aj s MOSCHINO [tv] H&M a užili sme si spoločne kopec zábavy. Pracovali sme tak tvrdo a dali sme do toho všetko a počas toho sme si užili aj srandu.

Priatelia sú dôležitou súčasťou tvojho života, čo všetko ťa na ňom inšpiruje?

Keď navrhujem, potrebujem vedieť, či by to moji priatelia nosili. Či ide o bežné dievča, ktoré sedí vedľa mňa v kancelárii alebo o Rihannu, ak ju neviem vizualizovať, neurobím to. Chcem, aby to bola vec, o ktorej vedia, že ju potrebujú mať. Keď premýšľam nad tým, kto ju bude nosiť, tak premýšľam nad tým, čo moji fanúšikovia po celom svete chcú, a čo potrebujú nosiť.

„Milujeme, ako sa Jeremyho priatelia stali súčasťou MOSCHINO [tv] H&M. Od jeho kamarátky a influencerky Gigi Hadid, ktorá zahviezdila v kampani, až po jeho kamarátov,“ dodala hlava dizajnu H&M, Ann-Sofie Johansson.

Aké je hlavné posolstvo, ktoré by si chcel touto kolekciou rozšíriť po celom svete?

Pre mňa je radosť a potešenie vyjadrením toho, kým naozaj ste. Vždy chcem vyzdvihnúť to, čo nosím, pretože som šialený a milujem každý deň, keď môžem prežívať chvíle ako počas fashion shows. Chcem, aby som tým, čo mám na sebe, povedal všetko o tom, kto a kým som a chcem, aby to ľudia vedeli. Chcem, aby sa všetci podelili o pozitívnosť a optimizmus MOSCHINO [tv] H&M a ukázali sa tak svetu.