Vyhrajte šaty od Borisa Hanečku!
Nedávny prieskum na Slovensku odhalil rozdiely medzi mužským a ženským vnímaním sveta cez zaujímavý predmet prieskumu – chute. Čo ženám chutí, kedy a pri akej príležitosti, ich tiež robí unikátnymi obyvateľkami tejto planéty. Zaujímavé sú už prvé čísla. Na Slovensku žije takmer 1 900 000 žien vo veku 18 až 65 rokov. Na celkovej spotrebe alkoholu participujú len približne 18 percentami.
Ženy volia konzumáciu alkoholu len pre mimoriadne udalosti. O to viac vedia oceniť chuť a kvalitu. Pijú pri špeciálnych okamihoch a príležitostiach. Ako vec prestíže či statusu, alebo unikátnosť chvíle, spojenú so stretnutím s priateľmi.
Z vyššie uvedeného vyplýva, prečo často preferujú víno, ktoré spĺňa tieto atribúty a je dostupné v širokej škále variantov a cenových segmentov. Tvrdý alkohol je u žien výnimočný, pijú ho v menších množstvách, vnímajú jeho príchute. Pri rozhodovaní ženy ovplyvňuje aj značka a jej esencia.
Zaujímavé je, že pivo považujú za mužský nápoj, všeobecne vnímaný za osviežujúci.
Prečo ženy doteraz uprednostňovali iné druhy nápojov?
Hlavným z dôvodov je podľa prieskumov horká chuť piva, ako aj dlhodobo budovaný imidž najlepšieho priateľa každého muža.
Pivovary Topvar vypočuli, po čom ženy túžia a na základe viacerých analýz a výskumov na Slovensko prinášajú na mieru šitú chuťovku s názvom Redd’s – prvý sladový nápoj na slovenskom trhu stvorený špeciálne pre ženy.
Redd’s je jedinečný sladový nápoj, ktorý v sebe spája výhody piva s príjemnou ovocnou chuťou zelených jabĺk. Pri každej príležitosti prekvapí pocitom perlivého osvieženia. Je vhodným spoločníkom na príjemný večer s priateľmi. Obsah alkoholu má hodnotu 4.5%.
Redd’s je určený všetkým nezávislým, spoločenským a priateľským ženám, ktoré rady skúšajú a spoznávajú nové veci a chute. Jeho výrazná ovocná chuť prináša do ich života farby, zábavu a vzrušenie.
Redd’s je medzinárodná značka pôvodom z Južnej Afriky, ktorá sa v súčasnosti predáva na štyroch kontinentoch. Na slovenský trh prichádza vo verzii s osviežujúcou chuťou zelených jabĺk v 330 ml nevratných sklenených fľašiach s twist off otváraním. Priaznivci tejto horúcej novinky si ju môžu vychutnať vo vybraných prevádzkach po celom Slovensko.
Hlavné dôvody príchodu značky Redd’s na slovenský trh uvádza Zuzana Netíková, brand manažérka značky Redd’s: „Rozhodnutiu zaradiť Redd’s do nášho portfólia predchádzali viaceré analýzy a výskumy, ktoré nám okrem iného ukázali potrebu osloviť novú skupinu spotrebiteľov – ženy. Tie ako hlavné negatíva piva uvádzajú jeho horkosť a dlhoročne budovaný imidž najlepšieho priateľa každého muža. Spravili sme teda všetko pre to, aby sme im mohli ponúknuť novú chuť oblečenú v ženskom šate.“
Ak chcete vyhrať šaty z limitovanej kolekcie Redd´s by Boris Hanečka, stačí ak správne odpoviete na otázku:
Súťažná otázka znela: Akú príchuť má nový nápoj Redd’s?
1) jablko
Výherca:
Lenka Koňušíková, Kysucké Nové Mesto