Presunúť na hlavný obsah

Limitovaná kráľovská kolekcia Electrolux

Feminity

Kráľovskou svadbou vo Švédsku žila naozaj celá krajina a značky sa predháňali v limitovaných kolekciách. Výnimku netvorila ani spoločnosť Electrolux, ktorá k oslavám sobáša korunnej princeznej Viktórie s Danielom Westlingom vytvorila dizajnový koncept “Švédskych koruniek”. Do známeho modrožltého emblému boli odeté “hviezdy” medzi spotrebičmi – tie najlepšie a najpopulárnejšie produkty z celého sortimentu.

Emblém vytvorila dizajnérka Wanja Djanaieffová pre švédskych účastníkov letných Olympijských hier v Mníchove v roku 1972. Wanja je bývalou šéfkou dizajnu exkluzívneho švédskeho reťazca obchodných domov NK, a zároveň profesorkou textilného dizajnu na univerzite v Konstfacku. Na margo upraveného dizajnu spotrebičov povedala: „Je skvelé, že sa Electrolux rozhodol využiť môj vzor práve takýmto spôsobom.“

Modrožltý vysávač UltraOne bude vyrobený iba v jednom exemplári, ktorý bude neskôr vydražený na aukčnej stránke eBay. Získaný finančný obnos poputuje do Fondu korunnej princeznej Viktórie, ktorý pomáha s organizáciou voľnočasových aktivít pre mladých invalidných ľudí. 

Medzi limitovanú edíciu spotrebičov, ktoré dostali retro vzor so žltými korunkami na modrom poli, sa zaradila kombinovaná chladnička s mrazničkou Source & Glacier, umývačka riadu RealLife a vysávače – Ergorapido a UltraOne. „Týmto spôsobom chceme osláviť kráľovskú svadbu a ukázať, že Electrolux je spoločnosťou, kombinujúcou inovatívne produkty s tradíciou škandinávskeho dizajnu,“ povedal Henrik Otto, šéf globálneho dizajnu Electroluxu.