Presunúť na hlavný obsah

CHANEL V RÉŽII M. SCORSESEHO

Zábava

Majiteľ ceny Americkej filmovej akadémie, ktorý sa pravidelne objavuje v rebríčkoch najvýznamnejších režisérov všetkých čias, sa dal opäť zlákať svetom reklamy. Martin Scorsese nakrútil kampaň pre novú vôňu značky Chanel v hlavnej úlohe s franzúszkym hercom Gaspardom Ullielom.

Na rozdiel od svojich kolegov Baza Luhrmana a Jeana-Pierra Jeuneta, ktorým pred kamerou stáli Nicole Kidman a Audrey Tautou v spoločnosti legendy Chanel No. 5, sa Martin Scorsese postaral o propagáciu najnovšej pánskej vône, ktorá sa dostane do predaja v septembri 2010. V prostredí newyorského Brooklynu počúval jeho režisérske pokyny francúzsky lámač ženských sŕdc Gaspard Ulliel, ktorý si ako tvár novej línie aspoň čiastočne splnil profesionálny sen: mnohí herci by totiž za spoluprácu so Scorsesem dali aj život. Martin Scorsese režíroval aj momentálny filmový hit Prekliaty ostrov s Leonardom DiCapriom.
Nie je to po prvý raz, čo oscarový režisér nechal prenajať svoje kvality svetu reklamy: Niekoľko hodnotných kúskov nakrútil pred časom pre American Express, a to nielen so svojím hereckým favoritom Robertom DeNirom, ale v jednom prípade sa do úlohy herca nechal angažovať aj sám, hoci sa v takejto pozícii zvyčajne necíti dobre.
Najnovší reklamný príspevok Martina Scorseseho sa na verejnosť dostane v septembri, čo je termín, ktorý módny dom Chanel spája nielen s uvedením spomínanej vône, ale aj s ďalším významným krokom vo svojej histórii: Chystá totiž štart predaja niektorých svojich produktov cez internet, čomu sa doteraz luxusné značky bránili, ale predpokladá sa, že príklad Chanelu budú nasledovať. Módny dom začne koncom roka s predajom vôní a postupne svoju online ponuku rozšíri aj na okuliare a doplnky.