Presunúť na hlavný obsah

GEORGIA JAGGER NOVOU TVÁROU RIMMEL

Móda

Mladá, krása, temperamentná. Sedemnásťročná Georgia Jagger stelesňuje hlavné piliere značky Rimmel: londýnsky look, svieži, nezávislý, moderný, príťažlivý pre mladých ľudí po celom svete, ktorý vzhliadajú k Londýnu ako mestu mnohých kultúr a epicentru nezávislosti a slobody vyjadrenia. Dcéra rockera Micka Jaggera a supermodelky Jerry Hall sa už na jar objaví v novej kampani renomovanej kozmetiky Rimmel po boku jednej z najvyhľadávanejších modeliek prehliadkových mól Coco Rocha.

Blondínka s rebelským pohľadom, v trblietavých modrých minišatách, s veľkými lokňami, plná šarmu, osobitej charizmy. Nespútaný živel, zmyselná kráska. Taká bude počas jarnej a letnej kampane 2010 pre značku Rimmel anglická modelka Georgia May Jagger, dcéra prominentných rodičov. Vyskúšala si už reklamnú kampaň pre spoločnosť Hudson Jeans, objavila sa na titulke prestížneho módneho časopisu Vogue, teraz podpísala exkluzívnu ponuku pre Rimmel. „Potrebovali sme širšiu paletu tvárí na to, aby sme ukázali rôznorodosť  make-upov značky Rimmel. Georgia je provokujúca, experimentálna,“ nechala sa počuť značka Rimmel ústami marketingového viceprezidenta Stephena Mormorisa. Po boku Coco Rocha, úspešnej modelky, ktorá spolupracovala s prestížnymi značkami Calvin Klein či Gap a je hviezdou prehliadkových mól, budú stelesnením kozmetiky Rimmel. Jej atribútmi sú moderná krása a výnimočný štýl, je provokujúca a plné ostrosti a nezávislosti. Po ikonách Kate Moss, Lily Cole či Sophie Ellis-Bextor budú práve ony dve „predávať“ atraktívnu značku dekoratívnej kozmetiky známym sloganom: „Get´s the London Look!“.